Σάββατο 4 Ιανουαρίου 2020

Ο Χριστός σου λέγει "αγάπη της ζωής μου, είμαι εδώ για σένα".



Ό,τι κι αν έχεις κάνει στην ζωή σου,
ό,τι λάθος απόφαση κι αν πήρες,
όσο κατεστραμμένος κι αν νιώθεις,
όσο αμαρτωλός κι αν λογαριάζεσαι,
όσο κι αν σε απαξιώνουν οι γύρω σου,
εγώ σου λέγω ότι αξίζες.
------------------
Ποτέ δεν έπαψες να αξίζεις,
ακόμα και τότε που έκανες λάθη μεγάλα,
ακόμα και τότε που έβλεπες το ψέμα για αλήθεια,
ακόμα και τότε που ζούσες ανάξια της αξίας σου.

------------------
Εγώ σου λέγω ότι αξίζεις.
Και στο λέγω, γιατί στο λέγει και ο ίδιος ο Χριστός.
Ο Κύριος δεν σου γυρνά την πλάτη, δεν σε απαξιώνει ακόμα και τότε που όλοι θα σε προδώσουν, θα σε απακαλέσουν "λάθος της ζωής τους", θα σε χλευάσουν, θα σε μισήσουν για λάθη που έκανες.
------------------
Ο Χριστός σου λέγει "αγάπη της ζωής μου, είμαι εδώ για σένα".
------------------
Γι'αυτό σου λέγω και γω ότι αξίζεις γιατί είσαι εσύ. Αξίζεις παρόλα τα λάθη σου και τις αμαρτίες σου. Γιατί εκτός απ'αυτά (που έχουμε όλοι μας) έχεις και φως και αρετή και μετάνοια.
Γι'αυτό μην αφήσεις ποτέ την καρδιά σου να αποδεχθεί ότι δεν αξίζεις, ότι είσαι ανάξιος της αγάπης του Χριστού, ανάξιος της ζωής και της αιωνιότητας. Είσαι άξιος· όχι γιατί είσαι τέλειος αλλά γιατί τέλεια είναι η αγάπη του Χριστού. Αυτό μας καθιστά "αξίους" της αγάπης Του, όχι η δική μας άμεμπτη ζωή αλλά η απεραντοσύνη της δικής Του αγκαλιάς και συγχώρεσης.
------------------
Εάν λοιπόν ο Αναμάρτητος σε αγαπά και μανικώς σε ποθεί αιώνια, ποιος είμαι εγώ που θα σου πω ότι δεν είσαι άξιος, ότι δεν είσαι ικανός να σωθείς, ότι δεν είσαι "αρκετός" για να γίνεις άγιος;
------------------
"
Αρκετός" για να γίνει άγιος, δεν είναι ο ηθικός, ο καθαρός, ο γνώστης των Γραφών, ο "ενάρετος"· αλλά είναι ο τεταπεινομένος μετανοών...κανείς άλλος.

αρχιμ. Παύλος Παπαδόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...